Isnin, Februari 08, 2010

AL-KISAH...

Alhamdulilah..
masih ada ruang untuk ku bernafas..
masih ada ruang untuk ku berkongsi..

sabtu & ahad semalam aku lalui dengan tenang..
walaupun penat,tapi puas hati..sebab apa?
sebab final exam dah setel..
aku kembali tenang..
kembali yakin..
semangat baru sedang menanti..
aku tak sabar..
untuk meneruskan episod kehidupan..
bersama semangat yang baru..

hari ini..
hari isnin..
lain pulak ceritanya..
ada tugas baru yang aku perlu fokus..
latihan nasyid..
latih budak2 nasyid..
budak2 darjah 6 syafie sra kasyful ulum..
kelas aku sendiri..hehe..
tapi budak2 ni buat orang risau je..
macam2 peel ada tadi..
sabar je la..

AIDA..
kamu buat ustat risau.harap2 esok kamu lebih konfiden..

AMALINA & IZZATUL..
konfiden dah ada.suara pun dah dengar.tapi tak tau la pulak esok..

SYASYA,DEZAIDA,HIDAYAH,AMELIA & SYAFIQAH..
maybe dalam mulut kamu b'5 ada emas.hehe..esok sebelum datang sek,simpan emas tu kat umah k. ustat harap esok dapat dengar suara kamu2..

HUMAIRA'..
kamu pun sama macam aida,buat ustat risau.jangan lembik sangat.redah je..

AISYAH..
esok datang ye.jangan tak datang lagi..

kamu2 semua jangan buat ustat risau & pening..
kamu semua boleh,sebab tu ustat konfiden pilih kamu semua..


Tiada ulasan: